Monday, November 8, 2010

Its all about football...

Hi everybody..This is my blog.It cant be his blog, your blog, her blog..its mine..hahaha..kalo nak teruskan speaking LONDON ni..smpai bulan depan lah tak ter 'post'..apa yang pasti aku memang tersangat la obses, fanatik, over the limit dan apa2 lah tentang BOLA SEPAK ni.. even though aku bukan lah pernah mewakili negara mahupun menyertai kelab2 elit di eropah sebagai  pemain professional..tp aku rasa..aku rasalah...my knowledge about football dan yang berkait dengannya..mungkin lebih sikit mengatasi mereka yang lebih popular diluar sana..chewah...maybe i'm not the best, but i also not the worst..man man gitu..Dan aku ingin menegaskan bahawa mungkin tajuk blog aku mungkin agak 'over'..who cares..This is my blog..this is my blog..haaaaaha..lama dah aku nak tulis benda cam gini..asik tertangguh..tp million thanks to my lovely wife yg memberikan aku turning point untuk memulakan..dan inilah sebenarnya benda yang aku paling suka nak tulis, luahkan dan borakkan..bukan suka-suka.boleh jer nak tulis pasal kehidupan seharianku, pasal anak2 (biarkan wife aku lah yang buat), pasal ibu ayah kat kampung, pasal keta, keje dll tp aku tetap nak citer pasal bola sepak..tapi kalo aku tersasul citer pasal benda lain..suka hatila kan..kan ini blog aku...English Premier League (EPL), La Liga, Seria A, French Ligue 1,Bundesliga,Eredivisie, Champion League, Europa League dan macam-macam league lagi lah yang terdapat kat dunia ni semua aku bedal..memang dari aku kecik sampailah besar, memang benda-benda gini yang aku minat nak ambil tahu.kalau baca paper pun, mula dari belakang (dari sukan barulah kedepan).sampai mak bapak aku pun pelik tengok aku..anyway, harapan aku kepada yang membaca harap dapat menceriakan diri dan menerima dengan hati yang terbuka..bukan dengan pakaian yang terbuka..oppsss..lastly, You'll never walk alone - never and never...


Pictures source by Google

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...