Saturday, February 5, 2011

Antara Kampung, Broadband, Banjir dan Luis Suarez..

Nanyang Kopitiam  - Banjir Sudaaa..
Apa kene mengena ceritera bola sepak aku dengan kampung, banjir,broadband dan Luis Suarez? haha.Ni namanya tajuk lepas geram sebab 3 hari lebih tak dapat ber'online'!! geram lah! memang dasat (pinjam tagline nazmi Raja Lawak 5) lah citer ni..hahaha.

Ada ke balik kampung tak bawa broadband.Nama pun kampung, dah tentulah susah nak dapat internet.Yang malas bawak tuh sebab coverage Maxis kat kampung aku Felda Pemanis tu cuma ada sampai tahap GPRS je.Tu yang kekadang malas tu nak bawak sekali dengan harapan kat bandar adalah kedai2 kopitiam dan old/new town versi Segamat yang buka business tapi Adooooo !! Aku terlupa!!!! Bandar segamat banjir! Kedai kopitiam yang selalu aku lepak pun tutup sebab banjir.padan muka aku.Nasib baik kat umah kampung ada Astro, kalau tak mati kutu derr..Dapat tengok jer lah Luis Suarez scored, tak dapat nak luahkan PERASAAN!!!!!haha


Jalan Buloh Kasap-Gemas terputus.
So masa yang ada belasah lah tengok channel bola kat Astro tu sampai berjam2 lamanya.Aku tengok,ramai betul pemain yang baru berpindah pasukan score pada perlawanan pertama pasukan masing-masing.Yang paling menang perhatian aku tentu lah Luiz Suarez even gol dia agak acuh tak acuh, tapi secara rasmi memang dia yang scored!! New brand No.7 at Anfield..LUIS SUAREZ.Tak ketinggalan Robbie Keane yang baru bersama West Ham, Emanuel Adebayor dengan Real Madrid juga Houssine Kharja untuk Inter Milan.Tetapi pemain yang paling pantas membayar pelaburan yang dilaburkan kelab baru kepadanya adalah Giampaolo Pazzini yang telah meledak 3 gol daripada 2 perlawanan untuk Inter Milan. Can Andrew Carroll do that? Only time will tell us.. 

12 mil pound? Very good buy by Inter Milan
TAK SABAR NAK TENGOK PERLAWANAN CHELSEA VS LIVERPOOL ESOK!!!!! NO TORRES..NO PROBLEM..WE HAVE LUIS SUAREZ and ANDREW CARROLL!!!

No Torres No Problem..hahaha - Kenny Daglish

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...