Friday, February 18, 2011

19? Its scary me..


United were chasing this lucky number, not me..
Bukan takut badi jersey No.19 yang pernah dipakai Ryan Babel..ataupun bukan sebab fobia fulus kering sebab dah ujung bulan..Biasanya orang takut macam 13 ker..sebab ada cerita seram 'Friday The 13th'..Bukan semua orang takut dengan angka ni sebab ianya hanya kena mengena dengan orang tertentu macam aku..Sebabnya..MANCHESTER UNITED CLOSER AND CLOSER TO CLINCH EPL TITLE FOR THE 19TH TIMES THIS SEASON!!

It mean Liverpool bukan lagi pemegang bersama kejuaran EPL terbanyak dalam sejarah bola sepak England!!..Kalau Liverpool masih title challenger its ok la..tapi dalam keadaan sekarang yang nak menempatkan diri di kelompok empat terbaik pun samar-samar.Apa yang boleh dibuat..Nothing.Just wait and see.Liverpool were 'history club'..that yang fans lain selalu cakap..Honestly betul jugak..telan je lah..Aku pun tak tahu siapa yang patut menang yang dapat melegakan aku..

Kalau Chelsea juara, Torres akan first keluar comment ''tengok, betul tak pilihan aku''.-Damn

Then kalau Man City pulak ''Kami boleh beli kejuaraan dengan duit dan yang pertama dalam tempoh 43 tahun''..Hebat, Hebat! Terima kasih Sheikh..

Kalau Arsenal juara ''fans diaorang kata, kami dah ada piala balik,Liverpool bila lagi.Takkan nak biar kabinet di makan anai-anai..hehehe''..memang panazzzz!

So, the best way..aku buat-buat macam rileks..then jauh diri dulu dengan budak-budak fan Manchester United terutamanya..kalau 'terjumpa' elakkan cerita pasal bola..pasal anak-anak ker..selamat..Lepak 5-10 minit jadikla.Pastu blah...hahaha...Whatever!

2 comments:

RABUN said...

he he dilema ni...tapi aku rasa ada dua team jer akan rebut piala ni Manshiter united ngan arsenal jer,

Chelsea? no lah lupakan jer team lusuh ni.

Spurs ngan city suka drop point tak tentu pasal lak.


aku rasa lebih baik Arsenal yang menang lah,

maksudnya kalau arsenal kalah atau seri dua tiga game lagi kompom si setan akan jadi juara...

Tengku Firmino said...

Betoll..lebih baik Arsenal menang..adoii....bila nak ada piala ni..huhuhu..YNWA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...