Wednesday, December 1, 2010

Sudah tiba harinya - Indonesia Vs Malaysia (Piala SUZUKI AFF 2010)

















Indon??? poooorah..padayappa!!! kasi hantam sama dia..K.Raja berkata kepada anak buahnya




Selak jer page belakang surat khabar Harian Metro hari ni terus aku semangat nak tonton perlawanan malam ni..tak da lagi kata-kata seperti ''dilema Rajagopal'', ''kita bukan pilihan'', ''Raja hadapi masalah kecederaan'' atau ''mampukan kita tanpa tonggak utama''. Perkataan ''usah gentar'' yang dipapar terus saja menaikkan semangat aku.Ayuh MALAYSIA BOLEH!!!! macam tu lah yang kita nak. Keyakinan mesti tinggi tapi jangan sampai terlebih yakin.Lawan perlu dihormati tapi bukan sampai mereka ditakuti...chewah..


Perlawanan akan dilangsungkan pada pukul 7.30mlm (waktu Indonesia) dan waktu Malaysia pula lewat 1 jam iaitu pukul 8.30 malam. Di fahamkan Astro Arena dan Tv1 tidak akan menyiarkan siaran secara langsung kerana kejohanan ini adalah milik mutlak ESPN (tak tau lah betuk ke tidak).So mungkin ada kat chanel 812 atau 813 (starsports) namun semuanya tidak pasti..pandai2 lah cari..huhu.Anda mungkin boleh menyaksikan perlawanan secara live melalui sesawang MIVO.Cubalah dan mungkin anda bernasib baik.


                                  Safiq? kau jangan pegang2 pengadil lagi.Nanti tak pasal2 kad merah..


Barisan kemungkinan aku dah post sebelum ni.Tak sabo nak tengok game malam ni..Apapun jangkaan keputusan aku tetap tidak berubah dengan 1-1..


P/s: Malaysia Boleh!!!!!!!!Malaysia Boleh!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...