Friday, December 31, 2010

Ohhh,Sweet 28???


Sweet
28?? apa kejadahnya semua ini.Bukan sweet tapi dah sampai nak habis sour..haha..Aku rasa antara sebab tambahan kepada cuti hari ini selain daripada kemenangan di Kejohanan Piala Suzuki AFF adalah sebab hari jadi aku kot yang jatuhnya hari ini lah..31 December setiap tahun.Betul aku tipu.Terima kasih kepada isteri tercinta UMNIYYAH ULFA BINTI HUSSINE yang bersusah payah untuk menempah kek untuk aku..Terima kasih sayang..apa kena mengena hari jadi, kek dengan blog aku yang patut pasal bola ni???

Sebab kek yang ditempah telah diletakkan LOGO Liverpool!!!!! I like so much!!!!Thanks sayang.Haa kan ada kena mengena dengan bola kan.Lupakan sekejap pasal Liverpool yang tengah terumbang ambing macam kambing sekarang ni.Now i want fully focus on eating that cake!! hahaha.nyum nyum.Aku bayangkan kek tuh macam Roy Hodgson.aku telan bulat-bulat.Geram sangat dengan manager sekarang..Biasanya aku sambut gitu-gitu jer, tapi kali ini dengan hanya berbekalkan kek Liverpool hasil usaha isteri aku yang tersayang..Sangat-sangat gembira lah ditambah dengan kemenangan skuad kebangsaan di Kejohanan Piala Suzuki AFF 2010.Anak-anak aku pun semangat makan kek tuh sebab ada Liverpool.Keluarga Liverpool lah katakan..hahaha..Semoga Panjang Umur!!! (ucap pada diri sendiri, huh tak tahu malu betul..hahaha)

With Sara
With Khayra
Sara again..
Oh my Liverpool's cake..haha


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...