Sunday, December 12, 2010

Newcastle vs Liverpool - St James Park (Match Day 17)

, eOhhh tidakkkkkk!!!!!Apa kejadah kalah dengan Newcastle 1-3..!!!!!!!Apa nak jadi dengan Liverpool aku ni (bukan aku punya - NESV punyer, hehe) kalah dan terus kalah kalau main kat away.Aku pun tak tahu apa yang tak kena.Penulisan aku pun memang pendek jer la nampaknya..sebab kalah..adoiii...lotih!!!!

No Gerrard, No Carragher, No point for Liverpool..Betul juga orang cakap.Aku selalu tak nak akui, tapi tengok jer la result nya.Damn!!!


                            Masih mengharapkan kemenangan.Common Glen Johnson!!

                              Penyokong MU yang sibuk berjaga untuk melihat kekalahan Liverpool


                             Hmm..memeng kena dengan prestasi Chelsea sekarang ini.KUAT TIDO!!


                              Nile Ranger, pemain lincah yang membuatkan Skrtel dan Soto ala-ala amatur pagi tadi


This is the first time aku rasa Liverpool main teruk sangat dalam masa 18 tahun aku sokong pasukan ni. The squad were full of S**T!!!!..

Kalau dengan Newcastle pun kalah, apatah lagi dengan BIG 5 yang lain.(Man City, Man U, Arsenal, Chelsea dan Spurs).adoi..sedih, letih, marah, terkilan, uhhhh semak la kepala aku ni..SACK ROY NOW!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...