Saturday, December 11, 2010

Aku Blogger Aktif

Dok syok tengah pikir nak post apa dan tetiba...jeng jeng jeng..INCIK ARIF shout kat aku tentang blogger aktif..So aku yang baru setahun jagung ni dan dalam proses meng glamour kan diri aku dalam dunia blog ni, join lah benda2 sebegini..tak salah kan..Anyway post aku lepas ni semua tentang bola..dunt worry.Cara-caranya mudah sekali:

1.buat entri " aku blogger AKTIF !" - Done
2. Pasang Header. - Done


3. Nyatakan dimana rumah korang : Kajang, Selangor - Done

4. brapa kali sehari korang up date blog ?: 1 kali - Done

5.Nyatakan apa yang bestnya blog korang ? - Done
- Yang best? ianya berkisar tentang yang telah diiktiraf sebagai sukan No.1 di dunia iaitu BOLASEPAK.Dalam dan luar negara.Tentang pasukan, pemain, pemilik, peminat, kejohanan, keputusan, sejarah dan macam-macam lagi.

6. beri 5 blog TERBAIK Pilihan korang ...... - Done

7.jadi fan club "kelab blogger aref 7" - Done

8. lastly.....amik ja award ni n letakkan di SIDEBAR ok.......- Done

Settle..Selesai..Done..whatever..Korang2 yang terbaca benda ni apalagi..JOIN JANGAN TAK JOIN..BUKAN BAYAR PUN KALO NAK JOIN..ehh bukan marah tau..heeeee..Dah join dapat AWARD lak tuh.huhh best betul..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...