Monday, May 30, 2011

Not that easy Alex!


Final of the decade? The best final of Champions League? Tidak Tidak Tidak! Sekali lagi Manchester United menghasilkan final yang begitu berat sebelah sama macam previous final diaorang dengan Barcelona dulu! Walaupun Alex tampak begitu yakin dengan komen-komen positif sebelum final ditambah bermain di Wembley  namun semua itu bukan jaminan kejayaan dan Barcelona were far better than Manchester United! 

Attack, attack and attack!! - Alex Ferguson

Manchester United were better without Ronaldo? - Patrice Evra

We were improved compared to last defeat to Barcelona in Champions League final 09' - Van Der Sar.

Semua di atas hanya kata-kata dan tak semestinya dapat direalisasikan di atas padang!hahaha

Aku bukan menidakkan kehebatan Manchester United dan layak ke akhir bukannya nasib! bak kata sesetengah orang MU layak final sebab nasib (jumpa tak kuat...)Nasib is one thing..takkan semua nasib kan kan! Honestly they should do better after Rooney goal! but they don't! 

Aku malas nak ulas perlawanan akhir sebab aku tak tengok!!! hahaha..aku tido...SEBAB aku dalam hutan time tuh! mana nak cari Astro! tup-tup bangun aku dapat mesej Barcelona menang..terus mata aku segar! dan aku menikmati hari minggu aku dengan rasa segar dan seronok sekali.

Dan akhir sekali nikmatilah kata-kata aku ni..

TIGA sememangnya mudah..tapi bukan untuk Arsenal dan Chelsea..juga Manchester City
EMPAT agak sukar..bagi Manchester United tapi bukannya Liverpool
LIMA hampir mustahil..tidak bagi Liverpool
hahahahahahahahaha



2 comments:

Unknown said...

emmmm.. kalah tanpa melawan. Ibarat merelakan diri di perbudakkan.. Game final plk tu.. huhuhuhu

rabunmerah said...

ibarat setan yang diperkosa hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...