Friday, May 20, 2011

Is Bukit Jalil National Stadium Ready For Busy Month Ahead?

Are You Ready 'Bukit Jalil National Stadium'?


1. FA Cup Final
2. World Cup Qualification
3.Olympic 2012 Qualification
4. English Premier League Visits


All is in Order!!! Look pictures below..



Ni rumput reverse osmosis agaknya..hahaha

Cantek..memang cantek!


Lenyek lagi bang!


Yang sebenarnya aku bukan pegi buat inspection kat SNBJ ni pun.Aku pegi buat lawatan tapak untuk DIGI. Masuk kawasan dalam stadium, tup-tup aku tengok pagar open dan tak ada orang jaga..Apalagi! bukan senang nak main kat tengah2 tuh.Bukan semua orang dapat! Kena pulak tengah tak da orang..hahahaha.Nasib aku tak bawak bola sebijik.kalau tak mau aku buat gerakan Idlan Talaha yang gelecek 2-3 orang players Indon masa Piala AFF lepas..Malaysia Boleh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...