Monday, May 2, 2011

Champion to Championship

Malas betul nak post satu-satu, so aku post semua kat dalam ni..jimat masa dan tenaga segala..yess

Oppss.tak gol kot..-Gomes
Chelsea vs Spurs: (2-1)
Torres cant score? who cares sebab gol Lampard dan Kalou memberikan 3 mata berharga kepada Ancelotti dan anak buahnya. Old Trafford here we comes! 
Spurs? Dream continue..

Liverpool vs Newcaste: (3-0)
Telahan aku ternyata salah.Yes honestly aku memang memandang rendah keupayaan pemain muda Liverpool sebelum ni. Jay Spearing, Robinson, Flanagan dan juga Jonjo Shelvey semasa dibawah tampuk Roy Hodgson aku tak nampak sinar untuk pemain-pemain muda ni tapi di bawah Daglish semuanya nampak baik dan paling bagus adalah nampak HARAPAN! Martin Kelly dan juga Lucas sudah bersedia menjadi pemain tonggak untuk Liverpool. Tapi Suarez dan Kuyt memang berada dalam kelas tersendiri. 

Under Kenny Daglish, its a normal view..
Arsenal vs Manchester United: (1-0)
Race ON! Bila masa kau perlu menang ko kalah, dan bila kau dah tak perlu menang sangat, kau menang pulak!Walaupun Fabregas tak ada.
Alex, belum lagi okay! 
Kau pergi depan gol dan score untuk aku cepat!
Man City vs West Ham: (2-1)
Mancini boleh tersenyum lebar sebab 7 mata di atas pasukan tempat kelima hampir menjamin tempat ke Liga Juara-Juara musim depan dan untuk West Ham, bersiap sedia untuk Mega Sale dihujung musim dan yang tidak dijual, gaji anda akan dipotong..hahaha

* Waiting for next week EPL game!..YNWA

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...