Saturday, May 14, 2011

FAM OH FAM - Part 2



Tertarik dan menarik sekali artikel yang ditulis rakan Blogger (Saudara Berto) dalam ruangan Sokerleaks tentang  kisah terbaru FAM yang sememangnya hangat dan panas. Nasib baik FAM tak tak sekelompok dengan Persatuan Karyawan Malaysia, Persatuan Seniman dan yang sewaktu dengannya.Kalau tak setakat nak masuk melodi, Fuhh! atau pun Galaksi senang-senang dapat bahan cerita.What really going on! Apakah FAM atau dalam bahasa Sankritnya 'Persatuan Suka-Suka Hati Bolasepak Malaysia' buat kerja main-main atau sebenarnya mereka ini tidak dibayar gaji bak sesetengah pemain yang beraksi dalam Liga Malaysia..Ohh kemon lah..Aku sebenarnya bukan lah suka menghentam FAM sebab dalam artikel aku sebelum ni pasal FAM aku memang sikit-sikit ada backing diaorang ni.

Tapi kita harus ingat yang Malaysia memang tak boleh lari daripada politik dan sukan. Even yang duduk kerusi-kerusi dalam persatuan sukan majoritinya ahli politik.Nama pun kalau dah politik, memang susah nak bawak bincang...Politik is S**K! (memetik kata-kata one of my Lecturer kat UiTM dulu).Aku tak nak cakap banyak sebab aku nak korang baca sendiri actikel kat link bawah ni haa..

Anyway bro Berto lu memang terbaik for this article that you wrote about FAM ni..So readers, please baca and lu pikir la sendiri..Assalamualaikum... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...