Thursday, July 14, 2011

Liverpool (4) Vs Guangdong (3) - Tour Asia 2011



Selesa jer aku tengok Liverpool punya game lawan Guangdong kat Astro bila game menuju minit ke 85 dan Andy Carroll yang nampak tak terurus menjaringkan gol ke-4 Liverpool..Sambil melayan anak kembar aku yang kehulu kehilir macam kehilangan ibunya (memang pun sebab maknya outstation dah 3 hari tak balik2)..tup-tup!! kuang ajo punya Guangdong..sempat sumbat 2 gol di lewat-lewat permainan..Potong betul! cisss..Anyway aku suka tengok tiga player ni yang aku rasa boleh jadi'something' next season..Pacheco, Adams dan juga Martin Kelly (kalau tak injured maybe calon pemain muda terbaik season lepas).Tak da kita dok mengharapkan Gerrard dan Suarez jer. .Anyway aku memang dah tak saba nak tunggu kehadiran pemain Liverpool kat Malaysia ni..

Arsenal yang dah menang lawan Malaysia 4-0 boleh terus belah..jangan nak santai-santai lagi kat sini!
Kemon Liverpool..Ku dah sabo ni!

Keputusan Penuh: 

LIVERPOOL (4) - 19' Poulsen, 22' Ngog, Coady 72', Carroll 85'
GUANGDONG G (3) - 45' Ricardo Steer, 89' Lu Lin, 90' Yin Hong Bo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...