Sunday, April 17, 2011

Real Madrid vs Barcelona - El Clasico Part 1 of 4


ONE for Madrid and ONE for Barca
Selesai sudah episod pertama dari empat pertembungan El-Clasico antara Real Madrid dan Barcelona dalam masa 18 hari. Adeh macam drama lak tulisan aku ni.hehe.Even bermain 10 orang selepas Raul Al'biol' menerima kad merah, Real masih mampu mendapatkan gol penyamaan melalui Cristiano Ronaldo bagi memadam kelebihan awal yang dimiliki Barcelona hasil juga melalui penalti Lionel Messi. Bagi aku its a harsh decision.Straight red card! Damn..Alves tak pulak dapat sekeping card atas tackle nya kepada Marcelo yang menyumbang kepada penalti untuk Real Madrid.Eh pengadil Muniz Fernandez.nak kene pelempang ke aper! Mourinho back-hand kepala kau baru tau!

Malam yang gila sebab aku tengok TV mula dari pukul 9 (AF Konsert), then aku layan Manchester United terbungkus di Wembley dan terus-menerus dengan El-Classico! 9 malam ke 6 pagi..pergh sembilan jam ngadap TV..nasib bola in HD..hehe..Next 3 games for El-Clasico adalah untuk perlawanan akhir Piala Raja Sepanyol dan diikuti perlawanan timbal balik separuh akhir Piala Eropah.Best Bangat!

Tapi PEPE si botak memang terbaik..! Tak cukup dengan partner abg Biol dah kena kad merah, then main pulak bahagian tengah.Dok memburu Iniesta, Xavi dan Messi.Tolak, tackles dan siku semua cukup,referee bagi can..tak da red cards..hahaha.Ozil pun class..memang terbaik!.Kalau Khedira more clinical di depan gol..memang terngaga la Barcelona dihujung game.Even Barcelona menguasai lebih separuh perlawanan, its Real Madrid who had a more shot on goal. Ngantuk tapi PUAS..ngeeee

Final Result: Real Madrid (1)vs (1) Barcelona (Ronaldo 82'  Messi 53')

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...