Wednesday, April 13, 2011

K-Mon Mr Tengku

K-Mon..K-Mon.....huhuhu
Tajuk macam tak boleh blah.haha..Kesian aku tengok blog aku ni yang sejak akhir-akhir ni terbiar dan tak terurus.Bukan aku bersara dari 'dunia' bola sepak.masih ON seperti biasa cuma ke 'malas' an tu datang bertubi-tubi.Boleh?..apa pun tak boleh! (hahah..memang lawak kumpulan Jambu-Maharaja Lawak)

Liverpool? apa lagi yang boleh diharapkan selain dari mengejar pasukan ditangga ke-4 dan dalam masa yang sama berusaha untuk mengekalkan posisi ke-6 daripada dirampas musuh setempat Everton dan juga Bolton Wanderes. Menang baru-baru ni memang happy tapi tak menggila! biasa jer rasa sebab..sebab-sebab diataslah..tak thrilled la..menang happy kalah pun tak cuak..hehe.

Liga Super? Hmm layan..asalkan bola.Memnang sengit.Kalau dulu Perak 'Kejar Yob Kejar' tapi sekarang dah tukar pulak..'meh ler kejar YOB'..yang tak dapat kejar KITA BAKO! KITA BAKO..adoi, kuat betul pengaruh ucop wilcha ni.sampai ke padang aura dia!

Torres? Hmmm..kesian aku tengok dia.Ancelotti pun cakap yang nasib dia terumbang ambing sebab dia pening dengan kehadiran Torres! haaa..sapa nak jawab.But still he is among the best in this business..Jangan risau Chelsea..masih banyak masa lagi..harap-harap musim terakhir baru dia menyerlah..at least better than Shevchenko..hahahaha..sabo jer la!

Apapun pagi ni aku nak layan game Spurs vs Real Madrid..can Spurs do it? Honestly not..but still hoping for a good game.

to be continue..(K-Mon Mr Tengku..caiyokkk!!..jgn malas update..hahaha)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...