Tuesday, April 26, 2011

Jangan Ikut Sedap Mulut

Apa kene mengena main bola sepak dengan lidah.Kalau makan sup, adalah jugak kaitannya. Sesekali bertazkirah apa salahnya. Cuma sekadar mengingatkan sesama kita.Sebab saya pun sama jugak macam korang semua. Selalu 'ter'..macam-macam yang keluar dari mulut adalah 'ter'. Ehhh M*****K ni!!!..ahh contoh..nampak? nampak?

Yang perlu dielakkan(contoh):

1. Elakkan menyebut C***I ketika Suarez menjaringkan gol ketika menentang Man U - tak elok tuh.
2. Jangan selalu mencarut bila pemain pasukan kesayangan anda off side, terlepas peluang dan kena kad merah. Mencarut yang macam ni 'F**K Off'..(selalu Wayne Rooney ucapkan)
3. Salahkan pengadil atas kesilapan yang dilakukan pemain - macam Wenger dan Alex selalu buat - tak elok salahkan orang lain.
4. Mengutuk pemain dan samakan dengan binatang..ish3..macam Bale yang salu dikutuk macam 'B***K'..tak baik tak baik..



Yang digalakkan(contoh):

1. Cantik gigi Suarez. Terror lak tu - Kita memang digalakkan memuji dan dalam pada sama merendah diri kan kan kan..
2. Hensem la Abg Carroll - Kan sedap dengar
3. Tak pe la Kuyt, dah bukan rezeki - ulasan 'KALAU' penalti Kuyt lawan Arsenal tak masuk la..tapi masalahnya masuk..so cakap la YEAHHHH!!..hahaha



4. Arsenal boleh cuba lagi tahun depan - Nampak, siap bagi sokongan moral kepada fans Gunnners lagi.


My Teeth comes Original
Hensem? Hensem kan?
Rileks2..sapa yang baca macam tak pueh hati..lontarkan komen anda di ruangan yang disediakan..hahahaha

YNWA-Idok ler kamu sekali sekale berjalan keseorangan..(nak jugak main longhat perak..adehhh, ntah betul ntahkan tidak)

3 comments:

Una said...

Alhamdulillah! Ingat blog xde tazkirah ke..kan kan kan?

Penyokong Liverpool je ade camni =p

Una said...

*blog bola

Tengku Sidek said...

yup..penyokong lain mana ada..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...