Monday, June 20, 2011

ENGLAND-Apa pun tak boleh!


Dah la skuad Senior lemau..Rupanya skuad Junior pun lemau sama! Even membariskan pemain-pemain yang 'dahsyat' pada mata kita macam Welbeck, Henderson, Sturridge, Smalling, Jones dan ramai lagi tetapi resultnya sama..HANCUS..England tewas 1-2 kepada Czech pada perlawanan terakhir peringkat kumpulan Kejohanan Eropah bawah 21 tahun dan dumped out!

Dengan membariskan pemain-pemain bernilai jutaan ringgit dan dengan poket yang sentiasa lebat..itu bukan jaminan kejayaan. Nak compare gaji keseluruhan pemain Republic Czech dengan Henderson ataupun Jones memang macam langit dengan bumi..

Dan pertandingan dikala kebanyakkan liga Eropah sedang berehat memang tak sesuai untuk pemain-pemain dari England sebab masa inilah mereka nak habiskan duit berjoli sana sini. tewas awal bermakna rehat lebih panjang..hahaha.Dan bagi pemain dari negara kecil dan bukan kuasa bola sepak, inilah masanya untuk memikat kelab-kelab luar dan berharap suatu hari nanti akan semewah pemain England yang lain.

Kalau tak caya tanya Andy Carroll. Lepas jer pegawai perubatan kata dia tak leh main..2-3 hari lepas tu dah ada kat Barbados! hahaha..dan plan awal. Bijak-Bijak.Silap-silap dia pun tak tahu England dah tersingkir.Kesimpulannya..England? Apa pun tak boleh!


You will WALKer Alone..
Apa barang main bola time cuti ni..Enjoy sudaa!!
ENGLAND-APA PUN TAK BOLEH...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...